کسب‌‌ و کار پلتفرم را با طراحی سیستم‌های بهتر برای مرور آنلاین متحول کنید


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین پخش تراکت در تهران محدوده پونک

پخش تراكت تهران، پخش تراكت در تهران

پخش تراکت

پخش تراکت اصفهان

پخش تراکت پونک

پلخش تراکت تهران

پخش تراکت تهران ایران

پخش تراکت تهرانپارس

پخش تراکت تهرانسر

پخش تراکت چیست

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اصفهان

پخش تراکت در اهواز

پخش تراکت در تبریز

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در تهران استخدام

پخش تراکت در تهران قیمت

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شیراز

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در قزوین

پخش تراکت در قم

پخش تراکت در کرج

پخش تراکت در مشهد

پخش تراکت در یزد

پخش تراکت دیوار

پخش تراکت مشهد

تراکت پخش کن

تراکت پخش کن پونک

تراکت پخش کن تهران

تراکت پخش کن در تهران

تراکت پخش کن در غرب تهران

تراکت پخش کن در کرج

تراکت پخش کن دیوار

تراکت پخش کن ساعتی

تراکت پخش کن شیپور

تراکت پخش کن کرج

تراکت پخش کنی روزمزد

شرکت پخش تراکت تهران

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 210
:: بازدید کلی : 637

RSS

Powered By
loxblog.Com

https://kiabeauty.ir/flyer/

پخش تراکت تضمینی

بذرپاشی مرورها (Seeding reviews)

شرکت پخش ماندگار : کسب‌‌ و کار پلتفرم تازه‌کار می‌توانند مرورگرانی را استخدام نموده یا از مرورهای سایر پلتفرم‌ها (با مشارکت یا استناد مناسب) استفاده کنند. پلتفرم Yelp برای جذب کاربران در شهر جدید، افرادی را به‌طور پاره‌وقت استخدام کرد تا تصاویر و مقالات مروری شخصی خودشان را در طول چند ماه ارائه دهند تا پلتفرم پا بگیرد. برای سایر کسب‌‌وکارها هم مشارکت در پلتفرم‌های نیازمند مقالات مروری، ارزشمند است.

این کسب‌‌وکارها می‌‌‌توانند اکوسیستم مروری خودشان را بسازند یا تنها مرورهای نوشته شده را نمایش دهند. شرکت‌هایی مثل آمازون و مایکروسافت هم درون مرورهای Yelp و سایر کسب‌‌ و کار پلتفرم قرار گرفتند تا سایت‌های خودشان را پربازدیدتر کنند.

پخش تراکت در تهران

سوگیری گزینشی (Selection Bias) و کسب‌‌ و کار پلتفرم
آیا تابه‌حال مقالۀ مروری آنلاین نوشته‌اید؟ اگر این‌طور است، چه چیزی باعث شده تا این کار را انجام دهید؟ پژوهش‌ها نشان می‌دهد نوشتن مقالۀ مروری وابسته به کیفیت تجربۀ کاربری است. مشتریان در برخی سایت‌ها اگر به تجربۀ خوبی برسند، علاقۀ بیشتری برای نوشتن مقالات مروری دارند و در سایر سایت‌ها اگر به تجربۀ بسیار خوب یا بد برسند، مقالۀ مروری می‌نویسند.

به‌هرحال، امتیازات به‌دست‌آمده تحت‌تأثیر سوگیری گزینش قرار می‌گیرند؛ یعنی این مقالات نمی‌توانند طیف کاملی از تجارب مشتریان را ارائه دهند. اگر فقط افراد راضی از محصول، مقالۀ مروری بنویسند، به امتیازات بالا می‌رسیم. زمانی که کسب‌‌وکارها تنها نظرات مشتریان راضی را منتشر می‌کنند، سوگیری گزینشی به حداکثر مقدار خودش می‌رسد.

قرارداد پخش تراکت

سایت Ebay در سال ۲۰۱۱ با چالش سوگیری گزینشی مواجه شد؛ چون نمرات فروشندگانش تا حد زیادی بالا بودند: اغلب فروشندگان سایت امتیازات مثبت بالاتر از ۹۹ درصد داشتند. این شرکت با دو اقتصاددان به نام‌های کریس نوسکو و استیون تادلیس همکاری کرد و متوجه شد که کاربران علاقه‌مند به سایت، بعد از داشتن یک تجربۀ خوب مقالۀ مروری نوشته‌اند: از حدود ۴۴ میلیون تراکنش انجام‌شده در سایت، تنها ۳۹/۰ درصد مقالۀ مروری نوشتند یا امتیاز دادند؛

پخش تراکت ارزان

کسب‌‌ و کار پلتفرم و Ebay

ولی بیش از دو برابر این مقدار (۱%) با فروشندگان مشاجره داشتند و بیش از هفت برابر این مقدار (۳ درصد) پیام‌هایی حاوی تجارب بد را برای فروشندگان ارسال کرده بودند. در واقع تصمیم خریداران برای نوشتن مقالۀ مروری در مقایسه با امتیاز فروشنده، پیش‌بینی‌کننده‌ای مناسب برای شکایت‌های آتی (و نشان‌دهندۀ کیفیت محصول) بود.

برخی سایت‌ها تنها درصورت داشتن تجربۀ کاربری بسیار خوب یا بسیار بد، مقالۀ مروری دریافت می‌کنند.

طبق مفروضۀ Ebay می‌توان با اصلاح سوگیری گزینشی امتیازدهندگان و متمایزکردن فروشندگان باکیفیت، به بهبود تجارب خریداران و درنتیجه تقویت فروش رسید. درنتیجه، نمرات فروشنده به صورت درصد تمامی تراکنش‌های خریدار که به امتیازات مثبت رسیده، فرمول‌بندی شد (به‌جای احتساب درصد رتبه‌های مثبت).

پخش تراکت چیست ؟

این معیار جدید به میانگین ۶۷ درصد با پراکندگی جزئی در توزیع نمرات رسید. بنابراین مشتریان بالقوه که با نمرات جدید مواجه می‌شوند، به احتمال بیشتری در مقایسه با گروه کنترل، باز می‌گشتند و اقدام به خرید می‌کردند.

شما هم با ترسیم نمودار نمرات پلتفرم خودتان قادر به بررسی سوگیری امتیازات هستید تا مشکل را شناسایی کرده و از داده‌های جانبی برای حل مشکل استفاده کنید. می‌توان از سیستم‌های مروری برای کاهش این‌گونه سوگیری‌ها استفاده کرد.

در فرایند مرور (از ارسال تقاضای اولیه تا تایپ مقالات مروری به‌وسیلۀ کاربران) فرصت‌هایی را برای به حداقل رساندن سوگیری فراهم کنید. بررسی گزینه‌های موجود به شما برای کاهش سوگیری به سمت مرورهای خودخواهانه یا گرایش کاربران به سمت یک رتبه‌بندی خاص کمک می‌کند.

تراکت پخش کن

الزام به نگارش مقالات مروری
یک رویکرد سختگیرانه، ملزم‌نمودن کاربران برای نوشتن مقالۀ مروری برای یک خرید قبل از انجام خرید دیگر است. با دقت عمل کنید. این کار می‌تواند باعث خروج برخی از مشتریان شود و سیل امتیازات نامناسب را روانه کند که خودش نوع دیگری از خطای مروری است. به همین دلیل کسب‌‌ و کار پلتفرم در اغلب مواقع به دنبال روش دیگری برای کاهش سوگیری گزینشی هستند.

بذرپاشی مرورها برای پلتفرم‌هایی که به دنبال رشد اکوسیستم مروری خودشان هستند، در اوایل مسیر کاری بسیار مفید است، چون به برند پابرجایی نیاز ندارند. بااین‌حال، چنین کاری با وجود محصولات و خدمات زیاد، هزینه‌بردار است و شاید مرورهای دریافتی با محتوای اصلی فرق داشته باشند؛ پس پلتفرم‌ها هم با توجه به اهداف‌شان می‌‌‌توانند فراتر از بذرپاشی صرف عمل کنند.

پخش تراکت تهران

ارائۀ مشوق‌ها در کسب‌‌ و کار پلتفرم
گزینۀ مناسب دیگر، تشویق کاربران برای نوشتن مقالات مروری و رتبه‎بندی محصولات شماست که حس جمع‎گرایی را القا می‌کند. می‌توانید از مشوق مالی استفاده کنید؛ برای مثال Airbnb در سال ۲۰۱۴ کوپن‌‌‌های ۲۵ دلاری را برای نوشتن مرورها مشخص کرد و افزایش ۴/۶ درصدی در نرخ مرورها را مشاهده نمود. بااین‌حال مشوق‌های غیرمادی مثل هدایا یا نشان‌ها هم باعث تشویق کاربران می‌شوند.

این شرایط به‌طور ویژه در زمانی که برند شناخته‌شده‌ای دارید، حاکم است. کاربران برنامۀ راهنمای محلی گوگل هرگاه که در این کسب‌‌ و کار پلتفرم مشارکت کنند (مثل نوشتن مقالۀ مروری، اضافه‌کردن عکس، اصلاح محتوا یا پاسخ‌دادن به یک پرسش) امتیاز می‌گیرند و می‌توانند این امتیازات را به جوایز تبدیل کنند. مشاوره تبلیغاتی

این جوایز از دسترسی سریع‌تر به محصولات گوگل گرفته تا یک ترابایت به‌روزرسانی رایگان گوگل درایو متغیرند. گروه مرورگران نخبه و عالی‌رتبه Yelp هم امتیازات ویژه‌ای روی کسب‌‌ و کار پلتفرم دریافت می‌کنند که شامل دعوت به جشن‌ها و رویدادهای اختصاصی در کنار سایر برنامه‌های درون پلتفرم است.

اگر طیف بزرگی از محصولات را دارید، انگیزه دادن به تیم فروش و مشوق‌های مالی، چالش‌برانگیز می‌شود. اگر این مشوق‌های مالی و غیرمالی به‌خوبی طراحی نشوند، با ارائۀ مرورهای فوری و سطحی که کمکی هم به مشتریان نمی‌کنند، نتیجۀ عکس را شاهد خواهید بود. تراکت

کسب‌‌ و کار پلتفرم و Yelp

جمع‌آوری محصولات مشابه
با بررسی نظرات واحد مروری سایت می‌توانید یک نظر واحد را برای چند محصول به‌کار ببرید. برای مثال در Yelp، آرایشگرانی که در یک سالن کار می‌کنند، با هم در یک فهرست واحد نقد و بررسی می‌شوند. پخش تراکت این جمع‌بندی تا حد زیادی تعداد مرورهای Yelp را افزایش می‌دهد، چون هر مقالۀ مروری که دربارۀ سبک خاصی از کوتاهی مو نوشته می‌شود، روی صفحۀ مربوط به آن نمایش داده می‌شود.

به‌علاوه، از آن‌جا که سالن‌های بسیاری به‌طور مرتب مدل‌های مو را تغییر می‌دهند، درنتیجه شهرت سالن آن‌ها وابسته به تعداد مشتریان بالقوۀ این سبک‌ مو است. به همین صورت کسب‌‌ و کار پلتفرم مروری باید مرورهای مفیدتری را از طریق مرور فروشندگان (مثل eBay) از جانب کاربران فراهم آورند، نه این‌که تنها محصولات فروخته‌شده را متمایز کنند.

تصمیم‌گیری دربارۀ چگونگی و نحوۀ جمع‌آوری محصولات در سیستم مروری مفید است؛ چراکه هدف کلی پلتفرم را مشخص می‌کند (این‌جا مکانی برای کسب اطلاعات دربارۀ سبک‌های کوتاهی مو یا سالن‌های زیبایی است؟). جمع‌آوری محصولات با توسعۀ‌ فضای موجود برای محصولات شما، جذاب‌تر می‌شود چون آیتم‌های بیشتری را می‌توان با شیوه‌های مفید دور هم جمع کرد.

شاید مشتریان با این رویکرد به اطلاعات موردنیاز برای محصول خاصی نرسند که ازجمله مخاطرات این رویکرد است. برای مثال مشاهدۀ هر مدل مو در سالن آرایش حس متفاوتی دارد و مرور یک مدل مو احتمالاً با مشتریان بالقوۀ مدل دیگر هم در ارتباط قرار خواهد گرفت.

پخش تراکت ارزان

جمع‌آوری مرورها در فروشگاه کتاب آمازون، چارچوب کتاب مدنظر خواننده را هدف قرار می‌دهد. مرورها دربارۀ متون ویرایش‌های مختلف از یک عنوان کتاب (جلد مقوایی، جلد کاغذی و الکترونیک) با هم ارائه می‌شوند ولی کتاب صوتی به‌طور مجزا و تحت عنوان برند شنیداری مرور می‌شود.

مرورهای مربوط به کتاب‌های صوتی و غیرصوتی برای آگاهی مشتریان دربارۀ محتوای کتاب‌ها مفید است، ولی خریداران کتاب‌های صوتی به کیفیت محصول شنیداری و اطلاعات مربوط به راوی کتاب علاقه‌مندند و نیاز دارند مرورهای مجزایی را مطالعه کنند.

قرارداد پخش تراکت

تمامی راهبردهای فوق، کاستی‌های یک مرور را ازبین‌می‌برند و به استحکام محتوا کمک می‌کنند تا کاربران بیشتری در پلتفرم حضور پیدا کرده و از آن استفاده کنند. بااین‌حال، پلتفرم باید حجم مقالات مروری و آگاهی‌دهندگی آن‌ها را در نظر بگیرد و این امر تحت‌تأثیر سوگیری گزینشی و برنامۀ اجرایی سیستم قرار دارد.


وبلاگ ماندگار]]>


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: